1. Bendrosios nuostatos


1.1. Šios prekių pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės), jas patvirtinus Pirkėjui (formuojant prekių užsakymą pažymėjus varnele, jog sutinkate su elektroninės parduotuvės taisyklėmis), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir „Agrobond“, UAB (toliau – Pardavėjo) teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu-pardavimu elektroninėje parduotuvėje www.agrobond.lt susijusios nuostatos.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pakeitimai taikomi tiems užsakymams, kurie suformuoti po Taisyklių pakeitimų.


2. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas


2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis (toliau – Sutartis) yra sudaroma kiekvienam užsakymui. Sutartis galioja iki visiško sutartinių įsipareigojimų įvykdymo.

2.2. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo vardą, pavardę, pristatymo adresą, pasirenka mokėjimo būdą ir, susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Formuoti užsakymą“.

2.3. Pirkėjui pateikus užsakymą, jam išsiunčiamas elektroninis laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą.

2.4. Paruošus užsakymą, Pirkėjui išsiunčiamas elektroninis laiškas, patvirtinantis, kad prekės išsiųstos Pirkėjui arba parengtos atsiėmimui pasirinktoje parduotuvėje (priklausomai nuo to, kuris Prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas).

2.5. PVM sąskaita-faktūra išrašoma prekių perdavimo įgaliotai siuntų tarnybai ar prekių atsiėmimo (priklausomai nuo to, kuris prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas) dienos data. PVM sąskaita-faktūra atsiunčiama į Pirkėjo elektroninį paštą per 3 (tris) darbo dienas nuo momento, kai Pirkėjas atsiima prekes ar Pardavėjas perduoda prekes įgaliotai siuntų tarnybai (priklausomai nuo to, kuris Prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas).

2.6. Nuosavybės teisė į prekę pereina Pirkėjui nuo momento, kai Pardavėjas perduoda prekes Pirkėjui.

2.7. Tuo atveju, jeigu po užsakymo suformavimo paaiškėja, kad prekės nėra sandėlyje arba elektroninėje parduotuvėje nurodyta prekės kaina yra klaidinga, Pardavėjas nedelsiant informuoja apie tai Pirkėją elektroniniu paštu ar kitomis ryšio priemonėmis, o užsakymas vykdymas sustabdomas, kaip tai nurodyta šių Taisyklių 7.6. punkte.

2.8. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Sutartis saugoma elektroninės parduotuvės duomenų bazėje.


3. Pirkėjo teisės


3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes www.agrobond.lt elektroninėje parduotuvėje laikydamasis šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

3.2. Pirkėjas prekes gali užsakyti visą parą ištisus metus. Užsakymai, pateikti darbo dienomis po 16 val., savaitgaliais ar švenčių dienomis, peržiūrimi artimiausią darbo dieną. Išskirtiniais atvejais prekes galima užsakyti darbo dienomis 8 - 17 val. elektroninės parduotuvės skiltyje „Kontaktai“ pateiktu telefonu ar elektroniniu paštu.

3.3. Pirkėjas turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti Sutarties, apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos šių Taisyklių 10 skyriaus „Gražinimas“ nustatytomis sąlygomis. Tokiu atveju Pirkėjui tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtų pinigų. Jeigu Pardavėjo patirtos prekių grąžinimo išlaidos viršija grąžinamos (-ų) prekės (-ių) vertę, Pirkėjas įsipareigoja per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų sumokėti Pardavėjui likusią sumą.


4. Pirkėjo įsipareigojimai


4.1. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ne vėliau kaip per 48 valandas nuo mygtuko „Formuoti užsakymą“ paspaudimo. Per šį terminą neatlikus mokėjimo pavedimo, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė Sutarties, ir anuliuoti Pirkėjo suformuotą prekių užsakymą.

4.2. Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka.

4.3. Pirkėjas įsipareigoja registracijos formoje pateikti tik teisingus ir išsamius duomenis. Pasikeitus registracijos formoje nurodytiems duomenims Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

4.4. Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui.

4.5. Pirkėjas įsipareigoja prieš pradėdamas naudoti prekę, apžiūrėti ją ir įsitikinti, kad gauta prekė yra ta, kurią Pirkėjas užsakė.

4.6. Pirkėjas privalo laikytis kitų šiose Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.


5. Pardavėjo teisės


5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

5.2. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešę Pirkėjui.

5.3. Pardavėjas turi teisę elektroninėje parduotuvėje talpinti nuorodas į kitus tinklalapius, tačiau neatsako už juose skelbiamą informaciją ar vykdomą veiklą.

5.4. Pardavėjas turi kitas šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.


6. Pardavėjo įsipareigojimai


6.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir elektroninėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

6.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, Pirkėjo nurodytus asmens duomenis tvarkyti tik elektroninės parduotuvės skiltyje „Privatumo politika“ ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

6.3. Pirkėjo užsakytos prekės rezervuojamos bei Pardavėjas imasi vykdyti Sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna pranešimą iš banko apie apmokėjimą už pasirinktas prekes.

6.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu šių Taisyklių nurodytomis sąlygomis.

6.5. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas apmokėjimas.

6.6. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 3.3. punkte numatyta teise ir esant tame punkte numatytoms sąlygoms, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui į jo sąskaitą sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.


7. Prekių kaina, apmokėjimo tvarka ir terminai


7.1. Elektroninėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme prekių kainos nurodytos eurais su PVM. Pirkėjams, kuriems pagal teisės aktus turi būti taikomas 0% PVM tarifas, kainos perskaičiuojamos rankiniu būdu, gavus pirminį užsakymą. Po kainų perskaičiavimo pirkėjo nurodytu el.paštu išsiunčiama pakoreguota išankstinio mokėjimo sąskaita.

7.2. Šalia kiekvienos Prekės pateikiamas jos artikulas ir pavadinimas. Jei Pirkėjui pateiktos informacijos nepakanka, jis privalo kreiptis į Pardavėją dėl papildomos informacijos. Užsakydamas prekę, Pirkėjas patvirtina, kad elektroninėje parduotuvėje pateikta informacija apie prekę yra išsami ir jam aiški.

7.3. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo momentu, neinformavęs Pirkėjo, keisti elektroninėje parduotuvėje esančių prekių asortimentą, jų aprašymus, kainas, pristatymo sąlygas ir kitą parduotuvėje esančią informaciją. Prekių kainos pakeitimai neturi įtakos jau sudarytoms Sutartims.

7.4. Prekės pristatymo mokestis į prekės kainą nėra įskaičiuotas, jei aiškiai nenurodyta kitaip. Aktualūs pristatymo išlaidų įkainiai pateikiami elektroninės parduotuvės skiltyje Prekių pristatymas.

7.5. Pirkėjas gali atsiskaityti už prekes šiais būdais:

7.5.1. atlikdamas išankstinį mokėjimą;

7.5.2. naudodamasis elektronine bankininkyste.

7.6. Atsižvelgiant į tai, kad Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje pateikiamas itin platus Prekių asortimentas, nepaisant visų protingų Pardavėjo pastangų, lieka galimybė, kad dalis Prekių gali būti pateikiamos klaidingomis kainomis. Nustačius tokį atvejį, Pardavėjas apie tai raštu informuoja Pirkėją ir suteikia galimybę Pirkėjui įsigyti Prekę už teisingą kainą arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol negaunamas Pirkėjo atsakymas. Tuo atveju, jeigu per 3 (tris darbo dienas nepavyksta pasiekti Pirkėjo jo nurodytais kontaktais, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas.


8. Prekių pristatymas


8.1. Nemokamas prekių atsiėmimas:

8.1.1. Pirkėjas gali atsiimti prekes nemokamai „Agrobond“, UAB atsiėmimo punkte adresu: Maironio g. 78C, Raseiniai, arba bet kurioje pasirinktoje prekybos tinklo AGROBOND parduotuvėje.

8.1.2. Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas, skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo, kad užsakymas jau paruoštas, gavimo momento.

8.1.3. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Pardavėjo darbuotojui pateikti užsakymo dokumentą ir galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

8.2. Prekių pristatymas per įgaliotas siuntų tarnybas:

8.2.1. Prekes Pardavėjas pristato visoje Lietuvoje ir Europos valstybėse per įgaliotą siuntų tarnybą.

8.2.2. Pirkėjas užsakymo metu įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą bei kontaktinio telefono numerį.

8.2.3. Pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių vertės, svorio ir (ar) šalies, į kurią pristatomos prekės. Aktualūs pristatymo išlaidų įkainiai pateikiami elektroninės parduotuvės skiltyje Prekių pristatymas“.

8.2.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir įteikta Pirkėjo nurodytam asmeniui, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

8.2.5. Prekės Lietuvoje pristatomos ne vėliau nei per 3 (tris) darbo dienas po apmokėjimo gavimo dienos. Į užsienio valstybes prekės pristatomos pagal siuntų tarnybos nustatytus terminus.

8.2.6. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

8.2.7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

8.2.8. Prekės pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su įgaliotos siuntų tarnybos atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui arba kitam prekę priimančiam asmeniui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir vėliau pretenzijos dėl siuntos pakuotės pažeidimo nepriimamos.

8.2.9. Pristatymas laikomas įvykdytu, kai Prekės pristatomas Pirkėjo nurodytu adresu.

8.2.10. Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo momento patikrinti prekių pakuotes, kiekį, kokybę, asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją. Pirkėjui per nurodytą terminą neįvykdžius šios pareigos ir nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad prekių pakuotės yra tinkamos, o kiekis, kokybė, asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.


9. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas


9.1. Pardavėjas garantuoja Prekių kokybę (įstatyminė kokybės garantija). Tam tikroms prekėms suteikiama tam tikrą laiką galiojanti kokybės garantija. Tokiu atveju konkretus garantijos terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose ar prie prekių pridedamoje gamintojo garantijoje.

9.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančioje prekės nuotraukoje prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių spalvos, formų ar kitų parametrų.

9.3. Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas gali kreiptis į artimiausią „Agrobond“, UAB prekybos tinklo AGROBOND parduotuvę, kartu su preke pateikdamas jos įsigijimo PVM sąskaitą-faktūrą bei užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą, kurioje turi būti nurodyta prekių grąžinimo priežastis. Prekės turi būti grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje.

9.4. Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, atitinkamai sumažinti prekės kainą arba grąžinti už prekes bei už jų pristatymą sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pretenzijos pateikimo.


10. Prekių grąžinimas


10.1. Pirkėjas turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti Sutarties apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos, vadovaujantis 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR Ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšių priemones, taisyklių patvirtinimo“, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama. Ši nuostata reiškia, kad Pirkėjas minėtu laikotarpiu persigalvojęs ar dėl kitų priežasčių nusprendęs atsisakyti prekės, turi teisę pranešti Pardavėjui apie savo sprendimą atsisakyti Sutarties, grąžinti prekę Pardavėjui ir susigrąžinti sumokėtus pinigus.

10.2. Pirkėjo teisė atsisakyti Sutarties atsiranda nuo Sutarties sudarymo dienos, kaip ji yra apibrėžta Taisyklių 2.2. punkte. Gavęs Pirkėjo pranešimą apie Sutarties atsisakymą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.

10.3. Grąžinama prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės, plombos ir kt.), taip pat ji turi būti nenaudota. Visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduotos. Grąžinama prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke), tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta.

10.4. Už visišką prekės sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra iki galo sukomplektuota, buvo naudota ir/arba buvo sugadinta ir/arba prarado prekinę išvaizdą, netvarkinga ir/arba netinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės ir negrąžinti už ją Pirkėjo sumokėtų pinigų.

10.5. Gavęs Prekes ir įvertinęs jų kokybę, Pardavėjas grąžina pinigus už prekes ne vėliau nei per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo raštiško pranešimo apie Sutarties atsisakymą gavimo. Prekių pristatymo ir grąžinimo išlaidos neatlyginamos.

10.6. Grąžinant prekę, kartu būtina pateikti jos įsigijimo PVM sąskaitą-faktūrą.


11. Asmens duomenų tvarkymas


11.1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis elektroninės parduotuvės skiltyje „Privatumo politika“ skelbiamomis taisyklėmis. Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo politikoje nurodomos svarbios Taisyklių nuostatos, rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai jas perskaitytų ir būtų įsitikinęs, jog visos Privatumo politikos nuostatos jam yra suprantamos ir priimtinos.


12. Atsakomybė


12.1. Už Sutarties pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Kaltoji šalis atlygina kitai šaliai patirtą žalą ar nuostolius, kurie kyla kaip šių Taisyklių pažeidimo pasekmė.

12.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis elektronine parduotuve, įskaitant registracijos duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.

12.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo prie el. parduotuvės duomenų saugojimą ir (arba) perdavimą tretiesiems asmenims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Pirkėjo registracijos duomenimis, už trečiosios šalies atliktus veiksmus elektroninėje parduotuvėje atsako Pirkėjas.

12.4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo el. parduotuvėje esančias nuorodas.

12.5. Pardavėjas, tiek kiek tai neprieštarauja taikytiniems teisės aktams, yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, kad Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika ir kitais šiose Taisyklėse nurodomais dokumentais, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.


13. Baigiamosios nuostatos


13.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.

13.2. Santykiams, kurių nereglamentuoja šios Taisyklės, taikomi Lietuvos Respublikos teisės aktai.

13.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

13.4. Nepavykus susitarti, prašymus ar skundus dėl Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje įsigytos Prekės Pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformai adresu: http://ec.europa.eu/odr/.

13.5. Vartojimo ginčus neteismine tvarka taip pat sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.